Τμήματα Γυμναστικής

Τα τμήματα γυμναστικής είναι μικτά (αγόρια/κορίτσια - ανδρών/γυναικών) και χωρίζονται ηλικιακά σε Kid's (από 6 έως 13 ετών) και Open (από 14 ετών και άνω).

  • Kid's - Fitness Dance (Zumba):
  • Το τμήμα χορευτικής γυμναστικής (αερόβια άσκηση σε συνδυασμό με χορευτικές κινήσεις) περιλαμβάνει ξένη και Ελληνική μουσική ακολουθώντας μια σειρά από μικρές επαναλαμβανόμενες κινήσεις που γυμνάζουν μυικές ομάδες του σώματος των παιδιών διασκεδάζοντας. Το τμήμα λειτουργεί 1 φορά την εβδομάδα (4 μαθήματα ανά μήνα διάρκειας 45' λεπτών το κάθε ένα).

  • Open - Fitness Dance (Zumba):
  • Το τμήμα χορευτικής γυμναστικής (αερόβια άσκηση σε συνδυασμό με χορευτικές κινήσεις) περιλαμβάνει μία ημέρα Ελληνική και μία ημέρα ξένη μουσική ακολουθώντας μια σειρά από μικρές επαναλαμβανόμενες κινήσεις που γυμνάζουν μυικές ομάδες του σώματος των ατόμων διασκεδάζοντας. Το τμήμα λειτουργεί 2 φορές την εβδομάδα (8 μαθήματα ανά μήνα διάρκειας 45' λεπτών το κάθε ένα).

  • Open - Relax Group:
  • Το τμήμα χαλάρωσης συνδυάζει Chill Out Μουσική, Άρωμα, Ασκήσεις από Yoga - Pilates και χαμηλό φωτισμό (stretching). Όποιος/α αναζητά κάτι που να χαλαρώνει σώμα και μυαλό και παράλληλα να ενεργοποιεί τους μύες και να τους γυμνάζει είναι η καλύτερη επιλογή. Το τμήμα λειτουργεί 1 ή 2 φορές την εβδομάδα (4 ή 8 μαθήματα ανά μήνα διάρκειας 45' λεπτών το κάθε ένα).

  • Yoga:
  • Το τμήμα διδάσκει στον ασκούμενο το πως να έρχεται σε επαφή με το σώμα και το ψυχικό του κόσμο. Τα μαθήματα μπορούν να τα παρακολουθήσουν όλοι, ανεξάρτητα από την ηλικία, τη σωματική διάπλαση ή τη φυσική κατάσταση. Δε χρειάζεται προηγούμενη γνώση της γιόγκα για να απολαύσει κανείς τα ευεργετικά της αποτελέσματα. Τα μαθήματα περιλαμβάνουν ασκήσεις για ευλυγισία, αναπνευστικές ασκήσεις (pranayama) και χαλάρωση. Η ζωτική ενέργεια του σώματος ξεμπλοκάρεται και αποκαθίσταται αρμονικά σε ολόκληρο το σώμα. Η γιόγκα που διδάσκεται είναι ιδιαίτερα κατάλληλη για τις ανάγκες των σύγχρονων ανθρώπων που θέλουν να παραμείνουν νέοι, υγιείς και δημιουργικοί μέσα από μια σειρά ασκήσεων που επιβραδύνουν τη γήρανση ενεργοποιώντας το νευρικό και ανοσοποιητικό σύστημα. Το τμήμα λειτουργεί 2 φορές την εβδομάδα (8 μαθήματα ανά μήνα διάρκειας 45' λεπτών το κάθε ένα).

  • Pilates:
  • Το τμήμα διδάσκει στον ασκούμενο να χρησιμοποιεί το μυαλό για να κοντρολάρει τους μυς του σώματός του. Σκοπός του Pilates είναι η ενδυνάμωση των μυών της σπονδυλικής στήλης, η ευθυγράμμιση αυτής, αλλά και η επίτευξη της σωστής αναπνοής. Τα μαθήματα περιλαμβάνουν ασκήσεις Αναπνοής (ολοκληρωμένη και βαθειά εισπνοή και εκπνοή με σκοπό την οξυγόνωση των μυών και την αποσυμφόρηση των ώμων και του αυχένα από την ένταση), Κεντροποίησης/Σταθεροποίησης (κάθε κίνηση ξεκινάει από το "κέντρο" μας, ο Pilates ονόμασε τους κεντρικούς μυς της κοιλιακής χώρας και τους γύρω από αυτήν Powerhouse), Συγκέντρωση (η απόλυτη συγκέντρωση κατά την διάρκεια της κίνησης έχει ως αποτέλεσμα την εκτέλεση της άσκησης με την περισσότερη δυνατή ακρίβεια), Έλεγχος (σύμφωνα με τον Pilates, κατά την εκτέλεση των ασκήσεων το μυαλό καθοδηγεί απόλυτα τις κινήσεις των μυών), Ακρίβεια (κάθε κίνηση γίνεται με λεπτομέρεια και ακρίβεια), Ροή (η ροή της κίνησης και η αρμονική μετάβαση ανάμεσα στις ασκήσεις επιτυγχάνει βαθιά ενδυνάμωση των μυών και βελτίωση της αντοχής). Το τμήμα λειτουργεί 2 φορές την εβδομάδα (8 μαθήματα ανά μήνα διάρκειας 45' λεπτών το κάθε ένα).

Senso Dance

Σύλλογος Αθλητικού και Κοινωνικού Χορού Θεσσαλονίκης

Αγίας Τριάδος 8, Σταυρούπολη

Τηλ: 6984912310

Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή 17:00-23:00

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, επικοινωνήστε μαζί μας

Τα νέα μας